вторник, 13 май 2014 г.

Друсай Дирник

Някои биха нарекли тази публикация интелектуална криза и пълна простотия, други биха я нарекли изкуство. Вторите са прави. А и ако вярваме на хората една снимка е равна на хиляда думи, проста математика (с елка) ни казва, че пък 24 снимки са равни на 24 000 думи, не че надолу всяка секунда е нацепена от 24 отделни изображения, пък ако сте свенливи и не сте погледнали надолу си нямате никаква идея за какво приказвам в момента, но схванахте идеята (надали).

Но да описваш съвършенството на задника, красотата на овалните форми, омешано с факта, че оттам излиза ако е загуба на време. Всеки знае, че суперновата е красива и безкрайно смъртоносна и пред великолепието й просто мълчиш, докато връхлитащата енергия те изпепелява.

Иде реч за гифове (гепени отдде ли не) и малко зареждането първия път може да бая гъзно, но 'фо да съ прай. съдбъ и тфа си я.

За максимум ефект и кеф се разглежда, докато се слуша тва!


















Да отдадем дължимото на жената, която се прочу с уменията да тресе задника си.







отдадохме й го.







финал.

6 коментара:

Kайти каза...

Надали :-)

troubadour каза...

друсни бря, за здраве е

Kайти каза...

Друскам бре :) бай дъ уей, само на теб ще ти дойде наум да смесиш гъзове с математика :)

troubadour каза...

един от малкото ми таланти, ся ше се праа, че те интересува кви ги ръся и с най-сериозен тон и полуотворен снизходителен дзиркел, ше кажа, че не смесих дупарите баш с математика, ми с кино-искуфстфу, нал знаш - 24 кадъра за една секунда и пр. и оттам... пък и па оттам, че заради начина, по който се правят гифове, нема да са 24, но поне ще има друсащи се задници и ще кажат много повече, отколкото да се опишат, което е ок най-малкото, а и красивият гъз е радост за окото и га добавиш нещо подобно в блога си ще стане равен на бог ... минимум.

Kайти каза...

"Проста математика с елка..." аз съм руса бре :) и даже не знам и не ми се рови да разбера какво е гиф. Иначе и аз съм слагала гъзове в постовете си- за атрактивност и леко по-естетски от твоите..ма напоследък и това занемарих.Не ми се става богиня :D

Kайти каза...

Тру...ти мен уважаваш ли ме :D Оказа се само един, но имаш и задник, а и и заглавието е задно...
Както ти казах, мързи ме да пудря постовете си със снимки :) няма да станат по-интересни и сто задника да им сложа...мисля аз. Те ти за теб и не мрънкай за шопа по кожата на гъзето моля :)

http://kitethought.blogspot.dk/2012/08/blog-post_13.html

Публикуване на коментар